§1. Postanowienia wstępne
- Realizatorem videoporad i teleporad (dalej zwane jako wizyty zdalne) jest INVICTA Sp. z o.o. z siedzibą w Sopocie, przy ul. Polna 64, 81-740 Sopot, telefon 0048 58 58 58800, e-mail invicta@invicta.pl; REGON: 192766523, NIP: 5851391084, KRS: 0000126605.
- Regulamin określa zasady realizacji wizyt zdalnych w Klinikach Invicta.
- Osoba umawiająca wizytę zdalną – zwana dalej Pacjentem – obowiązkowo zapoznaje się z niniejszym Regulaminem oraz RODO dla pacjenta. Umówienie wizyty zdalnej oznacza akceptację warunków niniejszego Regulaminu.
- Wizyta zdalna jest realizowana za pomocą oprogramowania do wideokonferencji ZOOM (videoporada / wizyta ZOOM) lub w formie telefonicznej (teleporada) co umożliwia kontakt zdalny pomiędzy Kliniką Invicta, a Pacjentem.
§2. Zasady realizacji wizyt zdalnych
- Wizyty zdalne są realizowane w języku polskim, rosyjskim lub angielskim.
- Po umówieniu wizyty w formie zdalnej (w Klinice Invicta, poprzez Call Center lub serwis Medipoint.pl) na podany adres poczty elektronicznej Pacjent otrzymuje wiadomość z potwierdzeniem terminu, godziny, rodzaju wizyty, imienia i nazwiska lekarza oraz nazwą usługi.
- W przypadku wizyt płatnych wiadomość zawiera informację o cenie i link do płatności, który jest ważny 7 dni.
- Po dokonaniu płatności na adres mailowy Pacjenta jest przesyłane potwierdzenie dokonania płatności z fakturą.
- Pacjent może odbyć wizytę zdalną ZOOM za pomocą komputera, tabletu, telefonu komórkowego lub innego urządzenie, wyposażonego w sprawnie działający mikrofon oraz kamerę. Przed wizytą należy wyrazić zgodę na uruchomienie oraz dostęp do mikrofonu i kamery.
- Na 24 godziny przed wyznaczonym terminem wizyty ZOOM Pacjent otrzymuje link do aplikacji ZOOM wraz z dokładną instrukcją obsługi aplikacji. W przypadku wizyt płatnych warunkiem jest dokonanie płatności.
- W przypadku wizyty ZOOM w wyznaczonym terminie wizyty, po kliknięciu w link otrzymany mailem, wizyta się rozpocznie.
- W przypadku konsultacji telefonicznej w wyznaczonym terminie Klinika Invicta zadzwoni na wskazany przez Pacjenta numer telefonu.
- Wizyty zdalne mogą zacząć się z niewielkim opóźnieniem. W przypadku większych opóźnień Klinika Invicta skontaktuje się telefonicznie z Pacjentem.
- Podczas wizyty zdalnej, lekarz może poprosić o podanie danych niezbędnych do przeprowadzenia weryfikacji tożsamości, gdy poweźmie wątpliwość, co do tożsamości (np. wystąpią rozbieżności pomiędzy danymi znajdującymi się w dokumentacji medycznej, a danymi przekazywanymi podczas wizyty) ma prawo wstrzymać się z wykonywaniem usługi medycznej w ramach wizyty zdalnej. Jeśli Pacjent odmówi podania dodatkowych danych, w tym okazania dokumentu tożsamości do weryfikacji, wizyta może być zakończona, a zwrot z tytułu opłaconej wizyty Pacjentowi nie przysługuje.
§3. Zmiana terminu wizyty, anulowanie
- Zmiana terminu wizyty lub jej anulowanie może być dokonane przez Pacjenta za pośrednictwem Contact Center pod numerem 0048 58 58 58 800.
- Wizytę można anulować lub zmienić jej termin do 24 godzin przed zaplanowanym terminem.
- W przypadku anulowania wizyty lub dokonania zmiany jej terminu po tym czasie i niepojawienia się na platformie ZOOM lub nieodebrania telefonu w wyznaczonym terminie wizyty, nie zostanie dokonany zwrot płatności.
- W przypadku gdy wizyta nie zostanie opłacona do 24 godzin przed jej terminem, zostanie automatycznie anulowana.
- W przypadku odwołania wizyty w terminie 24 godzin przed wyznaczonym terminem, następuje zwrot uiszczonego wynagrodzenia w sposób odpowiadający sposobowi zapłaty, na rachunek bankowy z którego została dokonana płatność za wizytę w terminie do 14 dni od momentu odwołania wizyty.
- W razie jakichkolwiek pytań dotyczących realizacji wizyt zdalnych prosimy o kontakt drogą mailową – callcenter@invicta.pl.
§4. Postępowanie reklamacyjne
- Pacjentowi przysługuje prawo zgłoszenia reklamacji.
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać przyczynę złożenia reklamacji oraz określać żądanie Pacjenta. Zgłoszenie powinno zawierać aktualne dane Pacjenta umożliwiające jego identyfikacje.
- Reklamacja jest rozpatrywana niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacji.
- Reklamacje mogą być składane w szczególności na adres: callcenter@invicta.pl lub telefonicznie z Contact Center pod numerem 0048 5858 58 800.
§5. Postanowienia końcowe
- Przystąpienie do realizacji wizyty w formie zdalnej oznacza akceptację wyżej wskazanych warunków.
- W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązujące.
- Invicta zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w dowolnym czasie.
- Regulamin obowiązuje od 1 października 2023 roku.